Klacht Zalando.nl: Product retour, te weinig geld retour

Wiehetweetmaghetzeggen

Vier paar schoenen besteld bij Zalando waarvan ik één paar houden. Na ontvangst heb ik een retourformulier uitgeprint om drie paar te retourneren. Deze heb ik verkeerd gevuld, maar ik kon deze na printen niet meer aanpassen in mijn account en opnieuw uitdraaien. Ik heb hiervoor gebeld, dat ik de retourzending foutief in mijn account heb gezet en ze stuurde mij een leeg retourformulier met het verzoek deze met de retourzending mee te zenden.
Dit gedaan en Zalanda heeft geld retour geboekt maar toch het verkeer de bedrag ondanks het aangepaste retourform. Gebeld met Zalando dat het bedrag niet klopt en dat ik te weinig retour heb ontvangen en ze zouden het direct in orde maken.
Echter ontvang ik enkele dagen later ineens een rechtsverklaring die ik in moet vullen. Deze ingevuld en retour gestuurd. Week later nog niets gehoord dus weer gebeld. Zeggen dat er niets is ontvangen. Wederom rechtsverklaring ingestuurd en nu meer dan week verder wederom niets gehoord. Ontmoedigingsbeleid?

Ik verwacht van Zalando ten eerste dat ze mijn geld retour sturen waar ik recht op heb. Daarnaast verwacht in minimaal een excuses voor de gang van zaken. Zalando boekt het verkeerde bedrag naar mij terug en vervolgens ben ik vanaf augustus (meer dan drie maanden) bezig om mijn €20,- terug te krijgen. Zalando maakt de fout maar ze nemen geen enkel initiatief en ik heb inmiddels al 4x gebeld en 2x keer gemaild en nog sta ik met lege handen.

Het telefooncontact en moeilijk gedoe kost Zalando nu al het veelvoud van de 20,- en daarnaast een ontevreden klant die nooit meer tevreden zal worden.

Wiehetweetmaghetzeggen
    Net als in het gehele voortraject geen enkele reactie van Zalando. Met stomheid geslagen hoe Zalando met haar klanten om gaat.

Wiehetweetmaghetzeggen

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?