Klacht Zalando.nl: Product retourgezonden, geld nog steeds niet ontvangen.

Anoniem

Hallo,
Ik heb het product Tommy Hilfiger CLASSIC OXFORD - Casual - Blauw (bedrag van 59,95 euro) retourgezonden en nog steeds helaas mijn geld nog steeds niet ontvangen.
Ik had al de klantenservice gebeld en ze zeiden dat er een storing was en dat het z.s.m. opgelost zou worden, helaas nu weer een tijdje verder is mijn geld nog steeds niet op mijn rekening.

Geld terug

Zalando.nl
    Geachte meneer Chen,In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben de terugbetalingen een vertraging opgelopen. Wij kunnen echter bevestigen dat het bedrag van 59,95
    euro vandaag is overgemaakt. Afhankelijk van uw bank kan het tot 6 werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening. Wij hopen op uw begrip en bieden u onze oprechte verontschuldigen aan voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet,Koen de Vries,
    Zalando Customer Care

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?