Klacht Zalando.nl: Retour probleem bij Zalando lounge

Klachtnummer
# 280392
Gebruiker
mojray
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 13/10 een cluse horloge teruggestuurd bij Zalando Lounge. Via track and trace kan ik zien dat het 16/10 is aangekomen. Tot op heden heb ik nog steeds geen bevestiging dat ze het ontvangen hebben of mij GELD terug! Met klantenservice gebeld, maar krijg steeds een engels talige persoon aan de lijn die alleen zegt dat het genoteerd wordt. Ik vind het echt belachelijk lang duren. Meerder malen gemaild maar krijg geen antwoord.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Arakelova,

    Ik heb contact opgenomen met de mensen van de Zalando Lounge in Nederland en ik heb hen gevraagd zo snel mogelijk contact met u op te nemen hierover.

    Mocht u vragen hebben over de online shop op Zalando.nl dan kan ik u persoonlijk van dienst zijn.

    Mijn excuses voor het ongemak.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen