Opgelost door Zalando.nl: Retour verwerking

En nu bij mijn 3e retourzending ben ik er helemaal klaar mee:
ik heb 2x dezelfde pumps besteld. 1 paar heb ik bij het bestellen meteen betaald en de 2e heb ik gekozen om achteraf te betalen, omdat bij het eerste paar de hak er scheef onder zat. Bij het tweede paar was dit ook weer het geval, maar omdat ik deze kleur en de pumps nodig heb voor een bruiloft, heb ik mijn eerste paar pumps gehouden (en de hak zelf laten maken) en het tweede paar welke ik nog moest betalen retour gestuurd.
Nu zijn de pumps retour verwerkt op de bestelling welke ik al had betaald, terwijl ik toch 100% zeker weet dat ik de juiste retoursticker heb gebruikt.
De factuur van de pumps welke nog openstond is inmiddels doorgestuurd naar het incasso bureau en zojuist kon de medewerker die gebrekkig NL spreekt mij niet meer dan een volledig ingestudeerd script voorlezen en kreeg ik de mededeling dat IKZELF contact moest opnemen met het incassobureau, terwijl de fout bij ZALANDO ligt.

Vordering terugtrekken bij het incassobureau en de factuur sluiten!
De retour op de juiste bestelling verwerken.

Zalando.nl
    Beste meneer Nahumury,

Ik begrijp dat het erg vervelend voor u is dat het allemaal zo is gelopen. Ik heb daarom enorm mijn best gedaan om het voor u op te lossen. De vordering bij het incassobureau is hierbij ingetrokken en de twee facturen hebben elkaar opgeheven. Hopelijk kunnen we u alsnog terug verwelkomen in onze webwinkel. Mijn excuses voor het ongemak.

Zalando
    MNahu
    Bedankt dat het via klachtencompas wel snel afgehandeld kan worden.
    Alleen jammer dat er vooraf veel tijd en energie ingestoken moet worden, voordat er iets gaat gebeuren

MNahu

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?