Klacht Zalando.nl: Retourmelding nog steeds niet bevestigd

Yoly

Ben al weken bezig met retourzendig die in blauw geleverd was maar ik in grijs besteld had. Ander product dat in dezelfde doos retour zat is wel retour van bevestigd maar van blauwe die grijs moest zijn niet !!! Had er zelfs papier met bestelformulier opgeplakt en mededeling dat hij in grijs besteld was maar in blauw geleverd. Vooraf melding gemaakt. Zou goed komen, dus niet. Krijg inmiddels aanmaningen voor betaling van betreffende jurk.
Hoop dat snel opgelost is aangezien de andere in dezelfde doos wel retourgemeld is.

Dat bevestigd wordt dat ook deze jurk retour is ontvangen ! Zie ook bijlage melding via chat zalando. Klantenservice zo vaak tel. Niet bereikbaar

Yoly
    Slechte service na herhaaldelijk gebruik en duidelijke uitleg blauw geleverd en dus retour gestuurd waar grijs was besteld. Hoe moeilijk kan het zijn als dit ook nog middels oogepakt bestelformulier op de blauwe is aangegeven. Toch nog steeds géén retour verwerkt wel aanmaning rekening.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?