Klacht Zalando.nl: Retourneren all stars converse missoni in 1 dag prijs verhoogd

Bmou

Op 27/6/2016 bestelling geplaatst voor all stars Converse Missoni voor de prijs van 35,95 euro. Op 30 juni 2016 bestelling ontvangen en bleken de sneakers helaas te groot.
Gelijk online een kleinere maat willen bestellen maar tot mijn grote verbazing was de saleprijs opeens gestegen naar 53,95??? Een sale hoort goedkoper te worden en niet duurder lijkt me. Contact opgenomen met klantenservice met deze vraag want ik wil precies dezelfde sneakers alleen een kleinere maat. Ik kreeg te horen dat ik gewoon moest bestellen en dat ik voor mijn nieuw paar gewoon 53,95 euro moest betalen. Ik vind dit totaal geen service, totaal geen tegemoetkoming of meegedacht met een oplossing en erg kort door de bocht. Het is belachelijk voor woorden dat als je iets goedkopers hebt gekocht en het wilt terugbrengen je ook niet het verschil op je rekening teruggestort krijgt maar visa versa moet ik nu wel bij gaan betalen voor precies hetzelfde artikel. Graag een oplossing hiervoor aub!

Mogelijkheid tot bestelling van nieuw paar met de prijs waarmee ik ze 1 dag van te voren heb besteld.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?