Klacht Zalando.nl: Retournering verkeerd behandeld

Klachtnummer
# 397098
Gebruiker
Beer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling geretourneerd waarvan ik 1 artikel gehouden heb. Vervolgens krijg ik een betaalverzoek, lees eerste aanmaning wat ik ook al enorm klantonvriendelijk vind, van 2 artikelen. Meerdere mail gestuurd zonder enige reactie. Gebeld , mevrouw aan de telefoon gaf toe dat retouren vaker fout gaan, en uitleg gekregen om mijn retournumner van post.nl aan hun door te geven. Dit gedaan en vervolgens van Zalando weer een mail terug met alweer een aanmaning van de 2 artikelen! Wéér gemaild en dan krijg ik een mail terug met het verzoek een rechtsverklaring in te vullen!!! Nooit van een rechtsverklaring gehoord??? Dit is een formulier toegevoegd in de mail waarin ik alle retourartikelen met alle retournummers moet invullen! Vreemd en enorm veel werk omdat de retournummers verstopt staan ergens op de site zelf. Het is toch van de zotte dat ze van hun fout nu mijn probleem maken!!! Wat een waardeloze firma! Opvallend veel klachten ook gezien de reacties hier. Misschien moet Zalando daar eens over nadenken!

Gewenste oplossing

Niet van hun fout mijn probleem maken en een betaalverzoek sturen voor het artikel dat ik behouden heb en me niet willen laten betalen voor iets dat ik niet eens heb!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen