Klacht Zalando.nl: retourzending (zogenaamd) niet ontvangen

jrqhil

Ik heb 2 artikelen naar Zalando retour gestuurd, in 1 doos met op beide artikelen de bon geplakt met daarop aangegeven de 'reden van retour'. Zalando bevestigt aan mij dat het ene artikel retour is ontvangen, maar het andere niet. Eigenaardig, aangezien het dus in dezelfde doos is verzonden en omdat het zogenaamd niet ontvangen artikel sportschoenen zijn die in een helblauwe doos zitten die je moeilijk over het hoofd kunt zien. Ik heb uiteraard meteen gebeld naar Zalando. Een jongedame heeft braaf alles genoteerd en mij verteld dat het tot maximaal 5 werkdagen kan duren voor ik iets hoor. Uiteraard heb ik de bon van Post.nl, maar hoe waterdicht is dat? Op die bon staat namelijk niet wat zich in de dooos bevond die ik heb opgestuurd. Dus ik maar mij ongerust over de € 99,- die ik voor de sportschoenen heb betaald en die ik nu nog maar terug moet zien te krijgen. Zo blijf je als klant met een zeer vervelend gevoel van onmacht zitten.

Duidelijk: het geld dat ik voor de schoenen heb betaald (€ 99,-) wil ik retour ontvangen

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?