Klacht Zalando.nl: retourzending niet terugbetaald

Ricky Frencken

Ik heb 01-06-2017 een retourzending gedaan waarbij ik 2 pakketten in dezelfde doos gedaan heb. Volgens voorschrift met 2 retourbonnen. Het ene pakket is wel terug ontvangen, maar het ander niet. Uiteindelijk heb ik contact op proberen te nemen met het telefoon nummer van Zalando. Maar deze is tot op heden onbereikbaar wegens grote drukte. Ook krijg ik tot op heden geen reactie op de mail. Ik heb ze tot driemaal toe gemaild.

Bedrag netjes terug op mijn rekening

Zalando.nl
    Geachte heer Frencken.

U heeft een klacht ingediend via Klachtenkompas op 15 augustus, maar als ik het goed begrijp werd er op 16 augustus inmiddels een oplossing geboden. U heeft toen een formulier ingevuld en aan ons teruggestuurd. Een paar dagen later werd vervolgens bevestigd dat het in orde gebracht is.

Kunt u alstublieft bevestigen of dit inmiddels naar tevredenheid is opgelost? Mijn dank alvast!
    Ricky Frencken
    Dat klopt. In tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?