Klacht Zalando.nl: retourzending niet terugbetaald

Klachtnummer
# 270451
Gebruiker
Ricky Frencken
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 01-06-2017 een retourzending gedaan waarbij ik 2 pakketten in dezelfde doos gedaan heb. Volgens voorschrift met 2 retourbonnen. Het ene pakket is wel terug ontvangen, maar het ander niet. Uiteindelijk heb ik contact op proberen te nemen met het telefoon nummer van Zalando. Maar deze is tot op heden onbereikbaar wegens grote drukte. Ook krijg ik tot op heden geen reactie op de mail. Ik heb ze tot driemaal toe gemaild.

De oplossing

Bedrag netjes terug op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Geachte heer Frencken.

    U heeft een klacht ingediend via Klachtenkompas op 15 augustus, maar als ik het goed begrijp werd er op 16 augustus inmiddels een oplossing geboden. U heeft toen een formulier ingevuld en aan ons teruggestuurd. Een paar dagen later werd vervolgens bevestigd dat het in orde gebracht is.

    Kunt u alstublieft bevestigen of dit inmiddels naar tevredenheid is opgelost? Mijn dank alvast!
  2. Auteur
    Ricky Frencken
    Datum
    Dat klopt. In tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen