Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Zalando.nl: retourzending niet terugbetaald
Details
De klacht
Ik heb 01-06-2017 een retourzending gedaan waarbij ik 2 pakketten in dezelfde doos gedaan heb. Volgens voorschrift met 2 retourbonnen. Het ene pakket is wel terug ontvangen, maar het ander niet. Uiteindelijk heb ik contact op proberen te nemen met het telefoon nummer van Zalando. Maar deze is tot op heden onbereikbaar wegens grote drukte. Ook krijg ik tot op heden geen reactie op de mail. Ik heb ze tot driemaal toe gemaild.De oplossing
Bedrag netjes terug op mijn rekeningBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.