Klacht Zalando.nl: Retourzending nog niet ontvangen...

Klachtnummer
# 39571
Gebruiker
Skilpie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb een tijdje terug ( 28 september) een paar voetbalschoenen geretourneerd en nu staat er nog steeds vermeld: retourzending nog niet ontvangen. Ik heb het pakket direct gepost via Post.nl en ik heb al een mail gestuurd maar krijg een standaard antwoord: het kan een tijdje duren. En helaas heb ik al alles afgezocht naar het bonnetje dat ik had gekregen van het postkantoor. Dus ik sta nu lekker met mijn rug tegen de muur. Ik bestel al jaren bij Zalando maar als dit niet wordt afgehandeld zijn ze mij als vaste klant zeker kwijt.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug storten, want dit pakket is 100% zeker geretourneerd, ik heb immers dezelfde voetbalschoenen gekocht, echter een maat groter.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Skilpie
    Datum
    Haha, ik heb het bonnetje van Post.nl gevonden!!! Heb me ingelogd op Post.nl en er staat nog niets over bekend of het pakket daadwerkelijk is ontvangen, gegevens klopten wel...

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen