Opgelost door Zalando.nl: Retourzending spoorloos

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148559
Gebruiker
Carla
Datum
2 reacties

Details

De klacht

24 -12-2015 een herenvest besteld echter een eastpack rugzak ontvangen. Direct na ontvangst op 30 -12-2015 gebeld. Op 31 retour gestuurd. Op 13 januari voor de derde keer gebeld na nog steeds geen ontvangstbevestiging ontvangen te hebben. Op verzoek een foto van het bewijs van verzenden gemaild.
Hierop volgt weer een email dat ik geduld moet hebben.
Het betreft een retourzending naar een antwoordnummer dit betekent dat Zalando verantwoordelijk is voor dit transport.

De oplossing

Het door mij betaalde bedrag op mijn rekening terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Beste klant,

    Ik zie dat dit een bestelling bij Zalando Lounge betreft. Ik zou u dan ook willen aanraden contact op te nemen met Zalando Lounge. Dit is namelijk een kanaal van de reguliere Zalando en helaas kan ik u hiermee niet verder helpen. U kunt Zalando Lounge bereiken via 0800 0200 964, Ma - vr (07:00 - 20:00 uur). Hopelijk kunnen ze u hier snel verder helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Zalando
  2. Auteur
    Carla
    Datum
    Mijn verzoek is snel ingewilligd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen