Opgelost door Zalando.nl: schoenen terug gestuurd en aldaar niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 32583
Gebruiker
Ron van Ouwendijck
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb schoenen besteld bij Zalando. Omdat de maat mij niet helemaal duidelijk was heb ik op advies van de klanten service 2 paar besteld maat 45 en 46.
De te kleine maat heb ik teruggestuurd.Op het postkantoor heb ik geen bewijs gevraagd/gekregen van de retourzending.
Omdat het mooie schoenen zijn heb ik nog een paar besteld maat 46.
Nu zegt zalando we hebben niks retour ontvangen (dus maat 45) en ik heb geen bewijs dat ik ze terug gestuurd heb. De doos is op het postkantoor gescand maar zij kunnen geen bewijs meer geven dat ik ze geretourneerd heb.
In de doos en op de doos heb ik het retour bewijs gedaan.
Nu zegt zalando. Niks ontvangen /geen bewijs iedereen kan een printje maken maar dat wil niet zeggen dat ze ook ingeleverd zijn op het postkantoor.Doei 105 euro weg .Thx zalando Duitsland

Gewenste oplossing

gewoon zoals beloofd, niet goed, geld terug
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ron van Ouwendijck
    Datum
    Mijn retourzending is gevonden en er is beloofd dat zij mijn betaling terugstorten

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen