Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Zalando.nl: schoenen terug gestuurd en aldaar niet ontvangen
Details
Klacht
Ik heb schoenen besteld bij Zalando. Omdat de maat mij niet helemaal duidelijk was heb ik op advies van de klanten service 2 paar besteld maat 45 en 46.De te kleine maat heb ik teruggestuurd.Op het postkantoor heb ik geen bewijs gevraagd/gekregen van de retourzending.
Omdat het mooie schoenen zijn heb ik nog een paar besteld maat 46.
Nu zegt zalando we hebben niks retour ontvangen (dus maat 45) en ik heb geen bewijs dat ik ze terug gestuurd heb. De doos is op het postkantoor gescand maar zij kunnen geen bewijs meer geven dat ik ze geretourneerd heb.
In de doos en op de doos heb ik het retour bewijs gedaan.
Nu zegt zalando. Niks ontvangen /geen bewijs iedereen kan een printje maken maar dat wil niet zeggen dat ze ook ingeleverd zijn op het postkantoor.Doei 105 euro weg .Thx zalando Duitsland
Gewenste oplossing
gewoon zoals beloofd, niet goed, geld terug- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.