Klacht Zalando.nl: Slechte afhandeling klacht Nike sneaker

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 163980
Gebruiker
R.J.W. Verboeket
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 januari 2016 heeft onze dochter sneakers bij Zalando besteld. Binnen 2 maanden was de steun in de hak van de rechterschoen weg. Het lijkt alsof er een breuk in de hak zit. Dit is verder niet aan de schoen te zien, alleen te voelen. Na een telefoontje met Zalando werd geadviseerd om hier melding van te maken en foto's bij te voegen. Op basis van de foto's werd geconcludeerd dat dit geen productiefout zou zijn, maar past bij normaal gebruik/slijtage. Als ouder heb ik nogmaals gemaild met Zalando en alles nog eens uitgelegd. Geen andere conclusie helaas. Ik vind het onbegrijpelijk dat Zalando tot deze conclusie komt, puur op basis van foto's. Daarbij verwacht je niet dat Nike sneakers na 2 maanden al stuk zijn! Ze zien er piekfijn uit, alleen de steun in de rechterschoen is volledig weg. Dit heeft gevolgen voor het loopcomfort.

De oplossing

Graag dezelfde sneakers, nieuw paar. Als dit niet mogelijk is graag geld terug.

We kunnen de sneakers desgewenst opsturen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    R.J.W. Verboeket
    Datum
    Geen enkele reactie van Zalando... geen goede service naar de klant toe!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.J.W. Verboeket
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen