Klacht Zalando.nl: Slechte afhandeling

Klachtnummer
# 405850
Gebruiker
Poomse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onterechte aanmaning. drie items besteld, twee retour. Volgens Zalando is 1 item beschadigd. Derde item is nog niet eens behandeld. Navraag leert dat de schade bij Zalando is ontstaan bij het openmaken van de doos, gebeurt vaker blijkbaar. Al diverse malen gereageerd. Geen antwoord ontvangen of tweede reactie. Nu sturen Zalando nog een aanmaning ook.

De oplossing

Retour afhandelen. Eerlijk zijn over schade die Zalando zelf heeft veroorzaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen