Opgelost door Zalando.nl: Slechte communicatie en onduidelijk of je het artikel krijgt en wanneer

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 477824
Gebruiker
Blouse#123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelde artikel niet geleverd. En geen zicht op of het in voorraad is en wat dan de levertijd zal zijn. Niemand kan hier op antwoorden. Artikel wel betaald. Ik wil nu annuleren maar dat kan niet want dan is het artikel plotseling al ingepakt wat ik niet geloof.
Zalando zegt te wachten op antwoord via mail maar dat antwoord komt niet. Alle klantenservice medewerkers zeggen standaard wij weten niks wij moeten ook wachten.
Erg slecht . Ik bestel hier niks meer. Te veel risico.

De oplossing

Mijn bestelling annuleren en per direct mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blouse#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het artikel is alsnog geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen