Klacht Zalando.nl: Slechte klantenservice

Melissa

Ik heb meerdere punten.
Ik ben al vanaf eind Januari bezig om een fatsoenlijke bh te kopen bij Zalando. Maar de maten en de pasvormen bh's kloppen totaal niet! Dit is pas na 3x aan te geven doorgezet na de klachten afdeling.
Daarnaast heb ik vanmiddag na de zoveelste poging 1 verkeerd artikel ontvangen ipv want ik had besteld. Ik had 2 verschillende maten besteld maar 1 gekregen en een totaal andere bh. Dit aan gegeven dat werd genoteerd. Echter na het passen zag ik dat de andere "niet" ontvangen bh ook niet ging passen dus dat ze deze konden houden en me het bedrag kunnen terug sturen.

Dit kon niet want dat verwerkt het systeem niet. Nou ik vindt dit ronduit schandalig! Ik ga toch niet betalen voor iets wat ik niet heb. Daarnaast is er ook een kans dat het langer duurt om te verwerken omdat ik dat artikel niet ontvangen heb maar een ander.

Ik ga hier niet mee akkoord en vind dat er wel eens wat tegenover mag staan!

Graag ZSM een oplossing!

Dat ze met een fatsoenlijke compensatie komen. Graag of meteen het bedrag van de niet ontvangen bh terug. Of een andere tegemoetkoming!

Zalando.nl
    Geachte mevrouw Stappers,

Wat vervelend dat u een verkeerd artikel van ons ontvangen hebt. U kunt dit terugsturen en dan krijgt u uw geld terug.

Houdt u er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat een retour verwerkt is.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?