Klacht Zalando.nl: Slijtage trainingsbroek binnen 4 weken! Geen geld retour wegens geen fabricatiefout :-(

Luna

Slechts 4 weken geleden kocht ik via Zalando een Adidas trainingsbroek. Ik heb na letterlijk 2 keer dragen enorme slijtageplekken op de plaats tussen de bovenbenen. Klacht ingediend en zelfde dag nog reactie met verzoek foto's. Deze direct gemaild en snelle beoordeling die zegt dat het beoordeeld is en het niet om een fabricatiefout gaat en dat het product daarom niet retour gestuurd mag worden. Ik krijg hierdoor dan ook geen geld terug :-( Ik heb als reactie gestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga. Dit alles was gisteren op 30-12-'15. Ik ben benieuwd naar hun tegenreactie, maar ben tot nu toe enorm teleurgesteld. Was trouwe klant bij Zalando maar als ik mijn geld niet terug ga krijgen, stap ik uiteraard over naar een andere online kledingverkoper. Trieste zaak!

Retour van mijn geld of vergelijkbaar product dat niet binnen zo'n achterlijk korte tijd slijt!

Zalando.nl
    Beste klant,

Zoals ook via de e-mail aangegeven kunnen we u hierin niet tegemoet komen. Deze vorm van slijtage komt meestal voor na het niet correct opvolgen van de wasvoorschriften of door slijtage op de desbetreffende plek. Helaas kan ik in dit geval geen verandering brengen in het besluit van onze reclamatie afdeling. Indien u het nog altijd niet eens bent met het genomen antwoord zou ik u willen vragen om te reageren op de mail die onze reclamatie afdeling u gestuurd heeft. Mijn excuses voor het ongemak.

Zalando
    Luna
    Pillen van kleding binnen letterlijk 4 weken tijd vinden ze normaal bij Zalando! Ze trekken hun handen er vanaf en ik kan naar mijn 35 euro fluiten. Het is geen productiefout, ja dus?! Dat kleding slijt en gaat pillen vind ik normaal MITS dit binnen een redelijke termijn gaat gebeuren en dus niet binnen een maand!! Ik ben ZEER ONTEVREDEN OVER ZALANDO!! Bij iedere fysieke winkel had ik mijn geld wel terug gekregen! Dit is zelfs door Intersport Luxen bevestigd! SCHANDE DIT!!
    Luna
    Slechte afhandeling van mijn klacht! Ik ben héél erg ontevreden over de 'service' van Zalando. Hun verweer dat slijtage normaal is binnen 4 weken tijd vind ik onbegrijpelijk! Voorheen bestelde ik vaker spullen bij hen, maar ze zijn bij deze een klant kwijt! Pas op met bestellen en lees de kleine lettertjes want pillen van stof binnen een maand tijd wordt dus niet vergoed! Ik shop in het vervolg weer in een fysieke winkel! Daar is garantie wel normaal!!

Luna

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?