Opgelost door Zalando.nl: starre houding- klant onvriendelijk !

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 286649
Gebruiker
R. Stoovelaar
Datum
2 reacties

Details

Klacht

2 bestellingen direct na elkaar geplaast. Gevraagd of beide in 1 zending afgelevrd konden worden en mij 1 x de bezorgkosten te willen crediteren (€ 5,90) . Dit is NIET mogelijk (?). Zalando Lounge heeft de klant NIET op nr 1 staan.

Gewenste oplossing

Beide zendingen alsnog gelijk afleveren op mijn huis adres en mij € 5,90 crediteren.
Geboden oplossing
geen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Geachte heer Stoovelaar,

    Als u online bestelt betekent dat dat u zelf beslist, het is zelf service zogezegd. U kunt zelf bepalen waar welk artikel naar toe gaat, hoe u het betaalt en wanneer u het bestelt.

    Wij gaan er ook vanuit dat u zelf voldoende geïnformeerd bent wat het bestelproces aangaat en dat u ons altijd de juiste gegevens verstrekt. Daarom gaan wij er van uit dat op de hoogte bent van het feit dat er bij de Zalando Lounge per bestelling bezorgkosten in rekening gebracht worden. Let wel, dit is bij de Zalando online shop anders.

    U heeft binnen 5 minuten twee bestellingen geplaatst via de Zalando Lounge. Aan het eind van het bestelproces wordt u altijd een scherm getoond waarin alle gegevens rondom de bestelling op een rijtje gezet worden. Daarin staan de artikelen vermeldt, het adres waar het afgeleverd wordt en de prijs die er voor gevraagd werd. Ook stond daar per bestelling bezorgkosten vermeld. U bent akkoord gegaan met wat u daar getoond werd.

    Helaas is het voor ons logistiek onmogelijk om deze bestellingen samen te voegen. Ik vraag om uw begrip hiervoor.

    De enige optie die u destijds had, is om de beide bestellingen te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Dat heeft u echter niet gedaan.
  2. Auteur
    R. Stoovelaar
    Datum
    beste, ja een zeer goede les- opletten dud voortaan- groet

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen