Klacht Zalando.nl: Super slechte service pakketje verdwenen!?!?!

A.Andringa

Ik heb op 28 mei een bestelling bij jullie geplaatst voor 2 broeken. En krijg een mail dat de bestelling tussen 6/12 juni bezorgd kan worden. En toen kreeg ik op 30 mei de mail dat het binnen 1/3 werkdagen bezorgd zou worden. Nou heb ik 2x tot 12 juni contact met zalando gehad over mijn bestelling en ze kunnen niks doen dan dat ik tot maandag 15 juni moet wachten en weer moet bellen. Gister wisten ze niks en vandaag weer gebeld krijg ik te horen dat mijn pakketje is verdwenen en dat ik ook nog eens 5 dagen op mijn geld terug moet wachten! Geen tegemoet koming geen andere voorstellen een compromisses niks!! Nee ik moet maar accepteren dat mijn pakketje niet komt en nog eens na al die weken 5 dagen op mijn geld terug moet wachten. Wat is dit voor een service??!?!?!!?!? Gaan we hier nog iets aan doen!?!!!!!

Ik vind dat ze de broeken als nog moeten opsturen in een tegemoet koming als tegoed voor het wachten en niks doen terwijl ik 4x in contact ben geweest met hun klanten service en mijn geld terug of 50% van mijn geld terug. Ik vind dit echt niet kunnen dat je mensen zo laat wachten en dan met niks laat zitten en maar moet wachten tot mijn geld weer eens op de bank terug verschijnt. Ik zie dat ik gewoon een mail krijg waar zalando de partner vraagt of ze het geld willen terug storten omdat de klant geen bestelling heeft ontvangen. Dus wie weet hoe lang dit wel weer niet gaat duren!?!?!

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?