Klacht Zalando.nl: Tegoed niet teruggestort

RB

Op 7 september heb ik een bestelling geplaatst op zalando.

Doordat de beoogde leverdatum niet werd gehaald heb ik mijn bestelling geannuleerd( aangezien het kleding voor mijn vakantie was)

Ik heb wel 20 keer met de klantenservice gebeld en keer op keer hetzelfde antwoord gekregen. “ het ligt bij de financiële afdeling “

Ik kon niet door verbonden worden noch met een leidinggevende in contact gebracht worden.

Daarnaast heb ik 10 e-mails gestuurd maar ook hier word ik afgewimpeld.

Ik ben nog geen een keer benadert door zalando, keer op keer moet ik er zelf achteraan.

Mijn laatste mail was van 5 november. Vandaag wederom een mail gestuurd.

Het gaat om een bedrag van ongeveer €600,- Maar niemand bij de klantenservice neemt het serieus op.

Al zou het om €10 euro gaan het kan en mag niet zo zijn dat een bedrijf als zalando om deze wijze met een klacht om gaat.

Ik zal dan ook via de sociale kanalen inzage gaan bieden in de ronduit asociale manier van de afhandeling van deze klacht.

Ik hoop hiermee andere te kunnen behoeden van de werkwijze van zalando en de gebrekkige klantenservice waar duidelijk geen enkele controle is of het functioneren.

Zelfs na herhaaldelijk de enquête naar aanleiding van het contact met de klantenservice ingevuld te hebben komt er niemand in actie

Haar verantwoordelijkheid neemt en mijn tegoed terugstort maar nog belangrijker:

Haar klantenservice eens goed beoordeelt en verbeterd

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?