Klacht Zalando.nl: Tegoed niet teruggestort

Klachtnummer
# 403922
Gebruiker
RB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 september heb ik een bestelling geplaatst op zalando.

Doordat de beoogde leverdatum niet werd gehaald heb ik mijn bestelling geannuleerd( aangezien het kleding voor mijn vakantie was)

Ik heb wel 20 keer met de klantenservice gebeld en keer op keer hetzelfde antwoord gekregen. “ het ligt bij de financiële afdeling “

Ik kon niet door verbonden worden noch met een leidinggevende in contact gebracht worden.

Daarnaast heb ik 10 e-mails gestuurd maar ook hier word ik afgewimpeld.

Ik ben nog geen een keer benadert door zalando, keer op keer moet ik er zelf achteraan.

Mijn laatste mail was van 5 november. Vandaag wederom een mail gestuurd.

Het gaat om een bedrag van ongeveer €600,- Maar niemand bij de klantenservice neemt het serieus op.

Al zou het om €10 euro gaan het kan en mag niet zo zijn dat een bedrijf als zalando om deze wijze met een klacht om gaat.

Ik zal dan ook via de sociale kanalen inzage gaan bieden in de ronduit asociale manier van de afhandeling van deze klacht.

Ik hoop hiermee andere te kunnen behoeden van de werkwijze van zalando en de gebrekkige klantenservice waar duidelijk geen enkele controle is of het functioneren.

Zelfs na herhaaldelijk de enquête naar aanleiding van het contact met de klantenservice ingevuld te hebben komt er niemand in actie

De oplossing

Haar verantwoordelijkheid neemt en mijn tegoed terugstort maar nog belangrijker:

Haar klantenservice eens goed beoordeelt en verbeterd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen