Klacht Zalando.nl: Telefonisch gegerandeerd compensatie beloofd voor schoenen dat goedkoper te vinden is elders. Per mail tegenstrijdig antwoorden

Klachtnummer
# 70831
Gebruiker
Kingnlfung
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ma 28/7 Ecco schoenen besteld voor €73.
Di 29/7 gebeld voor instructies omdat dezelfde schoenen voor €53 (ECCO ) €49,95 (Ziengs, 5 euro webkorting niet meegerekend) te krijgen is. Mij is verteld de link op te sturen naar service@zalando.nl.
Do 31/7 pakket ontvangen, niks mee gedaan.
Vr 1/8 Omdat mail antwoord achterwege bleef, nogmaals gebeld dat ik schoen wil terugsturen om niet verleidt te worden en deze goedkoper te bestellen. Meneer die mij te woord stond garandeerde dat het verschil wordt teruggestort als de link was verzonden en hetzelfde product is. Op basis daarvan heb ik de schoen gedragen.
Za 2/8 Mail antwoord: U krijgt het verschil niet terug. Reden: Leverancier bepalen de prijs en wanneer een artikel in de sale komt. Dit is tegenstrijdig met wat klantenservice mij op vrijdag vertelden.

Vervolgens meerdere mail wisselingen gehad waarbij het leek alsof ze nieteens het gesprek hebben terug geluisterd.


De oplossing

Het prijsverschil terug ontvangen zoals beloofd als hij anders zei had ik de schoen ongedragen allang teruggestuurd.

Nu voelt het alsof Zalando mij onterecht bejegend en jammergenoeg tegen het liegen aan voor hun inkomsten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen