Klacht Zalando.nl: Ten onrechte tweede aanmaning ontvangen.

C van Putten

Zalando stuurt mij aanmaningen over spullen die ik allang geretourneerd heb. Ik heb hier ook verzendbewijzen van. Ik heb hierover contact gehad met Zalando en zij zouden een onderzoek starten. Ik heb toen aangegeven dat ik 4 weken op vakantie ging. Ik heb er nooit meer wat over gehoord en ik ben nu op vakantie en krijg een tweede aanmaning waarin gedreigd wordt met een incassoburo. Ik ga hier niet mee akkoord.

Kwijtschelding van de kosten die ik geretourneerd heb.

Geachte heer of mevrouw Van Putten,

Ik heb een document gestuurd met het verzoek dit ingevuld per e-mail aan ons terug te sturen. Aan de hand hiervan kan het afgehandeld worden.

Mijn excuses voor het ongemak!
    C van Putten
    Ik heb aangegeven dat ik tot 06-08 in Thailand ben en nog niet kan reageren op de klacht.

Dan wachten wij af.
    C van Putten
    Hallo, ik heb gisteren de rechtsverklaring gestuurd zoals gevraagd naar het mailadres: service@zalando.nl en ik krijg als reactie dat het geen goed mailadres is. Welk mailadres kan ik wel gebruiken?
    Geachte heer of mevrouw Van Putten,

graag de rechtsverklaring terugsturen in een antwoord op de e-mail.

Dan zou het goed moeten komen.

Alvast bedankt!
    C van Putten
    Rechtsverklaring is verstuurd en Zalando heeft de klacht nu afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?