Klacht Zalando.nl: Verkeerde bestelling ontvangen maar wel de juiste pakbon

Klachtnummer
# 421154
Gebruiker
Alien
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een jurkje besteld maar kreeg een totaal ander artikel. Ik had het jurkje op tijd besteld en nu red ik het niet om hem op tijd te krijgen alsnog heb ik het jurkje besteld en gechat en gebeld met jullie klantenservice, maar deze konden me blijkbaar niet voorzien van enige korting om hun fout recht te zetten, dit vind ik een slechte service, want het was jullie fout en nu moet ik het jurkje opnieuw bestellen en hopen dat hij binnen komt, want er was nog maar 1 artikel beschikbaar

De oplossing

Een korting of andere tegemoetkoming waarin zalando laat zien dat ze hun fouten recht zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen