Klacht Zalando.nl: Verkoop defecte artikelen

Klachtnummer
# 292842
Gebruiker
Jamo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van de week een prachtige pyjama gekocht en deze paste prima. Echter rook het heel chemisch en ik had het in de was gedaan. Het was gewassen volgens de voorschriften van het label, zoals reeds vermeld niet aangehad dus ongebruikt. De naden hangen scheef, aangezien ik het in de avond gepast had, had ik dit natuurlijk niet kunnen opmerken. Dit is duidelijk een productie fout volgens zalando is dit "een vorm van schade die zich voordoet bij normaal gebruik of slijtage". Dit is notabene een pyjama van 30 euro waar ik toch wat kwaliteit van mag verwacht.
Ze hebben zelfs mijn review op hun site over deze pyjama verwijderd wat ik tevens ook belachelijk vind.

De oplossing

Volledige vergoeding aankoop bedrag en mijn review op de site!

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Goedendag,

    Mijn excuses dat er niet goed is omgegaan met uw ontevredenheid. Ik heb voor u nogmaals alles doorgelezen en uw ontevredenheid is terecht. Het volledige bedrag van 9,95 EUR voor de pyjama is nu teruggestort op je rekening en kan je binnen enkele dagen op je rekening verwachten.

    Mijn excuses voor het ongemak. Verder wens ik u een prettige dag.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen