Klacht Zalando.nl: Verkoop defecte artikelen

Jamo

Van de week een prachtige pyjama gekocht en deze paste prima. Echter rook het heel chemisch en ik had het in de was gedaan. Het was gewassen volgens de voorschriften van het label, zoals reeds vermeld niet aangehad dus ongebruikt. De naden hangen scheef, aangezien ik het in de avond gepast had, had ik dit natuurlijk niet kunnen opmerken. Dit is duidelijk een productie fout volgens zalando is dit "een vorm van schade die zich voordoet bij normaal gebruik of slijtage". Dit is notabene een pyjama van 30 euro waar ik toch wat kwaliteit van mag verwacht.
Ze hebben zelfs mijn review op hun site over deze pyjama verwijderd wat ik tevens ook belachelijk vind.

Volledige vergoeding aankoop bedrag en mijn review op de site!

Bijlagen

Zalando.nl
    Goedendag,

Mijn excuses dat er niet goed is omgegaan met uw ontevredenheid. Ik heb voor u nogmaals alles doorgelezen en uw ontevredenheid is terecht. Het volledige bedrag van 9,95 EUR voor de pyjama is nu teruggestort op je rekening en kan je binnen enkele dagen op je rekening verwachten.

Mijn excuses voor het ongemak. Verder wens ik u een prettige dag.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?