Klacht Zalando.nl: Voering laptoptas binnen een week kapot

Kl

Begin Januari heb ik mijn laptoptas mogen ontvangen voor 125 euro, zonder korting rond de 175 euro. Helaas binnen een week normaal gebruik met alleen een laptop erin, liet de voering van de tas al los, de naden waren al los waardoor er rafels zaten en gaten in de tas, de rits van het ritsvakje in de tas ligt ook voor de helft los uit de voering. Ik heb meteen Zalando gebeld met de klacht en de tas niet meer gebruikt. Ik mocht de tas niet opsturen voor retour/herroepingsrecht. Maar ik moest eerst foto's opsturen van de tas. Na mailverkeer krijg ik nu te horen dat ik 15euro kan krijgen om de tas te laten maken. Na navraag blijkt ten eerste 15euro niet voldoende te zijn omdat de voering gewoon niet goed is afgewerkt deze zal weer loslaten. Echter dit interesseert Zalando niet en ze blijven bij hun standpunt. Binnen een week een geheel kapotte voering van een tas voor deze prijs is onacceptabel. Blijkbaar zijn de medewerkers niet bekend met hun herroepingsbeleid de service was ook slecht.

Nieuwe tas of geld terug

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?