Klacht Zalando.nl: Wat is de echte reden dat ik na jaren ineens niet meer op rekening kan kopen?

sad Niet opgelost
# 322045
Liel

Ik ksn al heel lang op tekening betalen .
De laatste tijd kan dat niet meer. Ik heb nergens schulden, ik betaal altijd gelijk . Dus snap helemaal niet waarom mijn dochter op rekening kan kopen en ik niet.

Hoe kan dit veranderd worden ? En wat is de echte reden. Wan de redenen die voorbij kwamen zijn niet van toepassing op mij ?

Zalando.nl
    Geachte heer of mevrouw Verweire,

Het spijt mij, maar ik kan u daarbij niet helpen. Als u niet de optie krijgt om achteraf te betalen, dan krijgt u altijd een andere optie aangeboden. U kunt altijd alles retourneren voor het volle aankoopbedrag en u heeft daar zelfs 100 dagen de tijd voor. Het lijkt mij dat u geen risico loopt bij ons.

Liel
Als er geen enkele reden is. Dan gewoon net als vorig jaar op rekening kunnen kopen. Waarom de ene persoon wel en de andere niet.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?