Klacht Zalando.nl: Weer een verkeerde levering

Klachtnummer
# 156376
Gebruiker
m. jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week laarsjes maat 24 besteld van Shoesme. Ik krijg deze geleverd in maat 20. Dit is al de tweede keer dat er een bestelling misgaat met dezelfde reden. Hoe moeilijk is het om het verschil tussen maat 20 en maat 24 of 1 maat pak bij elkaar in een doos te doen. Vervolgens als ik bel, dan mag ik zelf alles via de website regelen. Waarom heb je dan in hemelsnaam een klantenservice als die niets kan? Krijg een kortingscode van 15%, welke ik niets eens meer wil gebruiken. Vervolgens als ik online de schoentjes nogmaals in maat 24 wil bestellen, dan zijn ze uitverkocht. Lekker hoor Zalando, als je de fout niet had gemaakt dan had ik gewoon mijn maatje 24 gehad. Het gaat om bestelling nummer 10203023328041

De oplossing

Maat 24 van de laarsjes van Shoesme zoals ik had besteld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen