Opgelost door Zalando.nl: Zalando betaalt geld niet terug.

sad Opgelost
Elisa

Zalando doet er nu inmiddels bij een retour van mij al 19 dagen over om mijn geld terug te storten en bij een andere retour duurt het al 14 dagen.

Ene retour ontvangst bevestigd door zalando via de mail op 18/07 en de ander op 23/07. Sindsdien heb ik gemaild, geen respons, chat is niet beschikbaar, telefoonnummer onbereikbaar. Nu eindelijk een aantal maal contact gehad en er wordt telkens van alles beloofd. Zoals, binnen 2 a 3 dagen moet je het geld binnen hebben hoor, want het is prima verwerkt. En anders belt u maar weer. Heb nog drie keer gebeld, ik heb gemaild, nu ineens is er een storing en duurt geld terugboeken via de credit card tot 14 dagen. Normaal gesproken duurt dat maximaal twee a drie dagen. Dus of ik weer even kan afwachten. Inmiddels zijn die 14 dagen ook al verstreken. Ik vind het echt super vervelend dat ik hier continue achter aan moet gaan en dat er telkens wordt gezegd dat het goed verwerkt is. Blijkbaar is het niet goed gewerkt, maar ze doen er niks aan.

Ik wil dat ze me eens serieus nemen en dat dat geld zo snel mogelijk op mijn rekening staat.

Elisa
    Het staat nu op mijn rekening, eindelijk.

Elisa
Geen oplossing want het bedrag stond op mijn rekening 1 dag nadat ik de klacht had ingediend.

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?