Opgelost door Zalando.nl: Zalando betaalt geld niet terug.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 382350
Gebruiker
Elisa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zalando doet er nu inmiddels bij een retour van mij al 19 dagen over om mijn geld terug te storten en bij een andere retour duurt het al 14 dagen.

Ene retour ontvangst bevestigd door zalando via de mail op 18/07 en de ander op 23/07. Sindsdien heb ik gemaild, geen respons, chat is niet beschikbaar, telefoonnummer onbereikbaar. Nu eindelijk een aantal maal contact gehad en er wordt telkens van alles beloofd. Zoals, binnen 2 a 3 dagen moet je het geld binnen hebben hoor, want het is prima verwerkt. En anders belt u maar weer. Heb nog drie keer gebeld, ik heb gemaild, nu ineens is er een storing en duurt geld terugboeken via de credit card tot 14 dagen. Normaal gesproken duurt dat maximaal twee a drie dagen. Dus of ik weer even kan afwachten. Inmiddels zijn die 14 dagen ook al verstreken. Ik vind het echt super vervelend dat ik hier continue achter aan moet gaan en dat er telkens wordt gezegd dat het goed verwerkt is. Blijkbaar is het niet goed gewerkt, maar ze doen er niks aan.

De oplossing

Ik wil dat ze me eens serieus nemen en dat dat geld zo snel mogelijk op mijn rekening staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Elisa
    Datum
    Het staat nu op mijn rekening, eindelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elisa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing want het bedrag stond op mijn rekening 1 dag nadat ik de klacht had ingediend.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen