Opgelost door Zalando.nl: zalando kent geen ruiling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25926
Gebruiker
Olav
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 19/4 kocht ik een jas voor mijn zoon omdat hij lange armen heeft koos hij voor de maat L. Deze bleek echter veel te wijd te zijn dus wilde hij deze ruilen voor de maat M.
Maar wat blijkt bij de bestelling dezelfde jas is in 10 dagen tijd 20 euro duurder geworden. Een mail gestuurd naar Zalando en dit was het antwoord
"Omdat wij elke bestelling apart behandelen geldt dit niet als een ruiling.
Helaas weten wij van te voren niet welke artikelen worden afgeprijsd of verhoogd, dit zijn prijsafspraken tussen de leverancier en Zalando. De uitverkoop is enkel geldig op producten die tijdens de uitverkoop worden verkocht, en niet voor producten die daarvoor of daarna zijn aangeschaft. Wij kunnen u daarom helaas niet tegemoetkomen in de prijs."

De oplossing

tegemoetkomen in de prijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Dekker,Wij begrijpen dat het vervelend is dat er na retournering een prijsverschil ontstaan is bij het gewenste product.Het is inderdaad zo dat de uitverkoop enkel geldig is op producten die tijdens de uitverkoop worden verkocht. Hierdoor kunnen prijzen aan verandering onderhevig zijn. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Wij hebben u per e-mail een compensatie aangeboden. We vertrouwen er op dat de klacht hierbij is afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Joris de Waard
    Zalando Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Olav
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?