Klacht Zalando.nl: zalando schuift verantwoordelijkheid op de klant, liegen boel bij elkaar

Klachtnummer
# 378894
Gebruiker
MAMALOESOPLICHTERS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

SLECHTE SERVICE VAN ZALANDO EN ZE LIEGEN DE BOEL BIJ ELKAAR
ik had een paar schoenen besteld en deze waren zeer ondeugelijk. op aanraden van ZALANDO heb ik nieuwe besteld (zelfde soort) en de ondeugelijk teruggestuurd. nu willen ze het slechte product niet accepteren omdat ik het gebruikt heb. terwijl zij diegene zijn geweest die mij hebben gezegd het op die manier te doen.

ik eis een gepaste oplossing en dat jullie de verantwoordelijkheid nemen en dit niet op de klanten afschuiven!!

De oplossing

ik eis een gepaste oplossing en dat jullie de verantwoordelijkheid nemen en dit niet op de klanten afschuiven!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen