Opgelost door Zalando.nl: Zalando stort geld niet terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 21972
Gebruiker
E
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Zalando stort nog steeds niet geld terug. Besteling was van 7 januari , die heb ik terug gestuurd omdat de kleur van laarzen anders was dan op de afbeelding, 18 januari was retour succesvol verklaard. Vandaag 19 februari nog steeds geen geld terug. Heb de afgelopen weken meerdere keren gebeld, dan hoor ik over technische storing, en dat er aan wordt gewerkt, en dat het hun spijt, en dat ze niet kunnen zeggen wanneer het wordt opgelost... Nog steeds geen geld. Het duurt al 3 weken langer dan Zalando belooft op hun site. Het gaat nu al behalve eerste ook over 2de bestellingen, 2x iets retour, nul euro terug ontvangen. de tweede bestelling is op 06.02.2013 is bij Zalando aangekomen. Dus de tweede retour moet al ook naar mijn rekening overgemaakt worden. Zalando heeft mij meer dan 300 euro schuldig.

De oplossing

Ik wou dat mijn geld voor retour gestuurde bestellingen snel mogelijk op mijn rekening worden terug gestord. I

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Beste mevrouw Gloukhova,Wij hebben de afgelopen tijd inderdaad problemen gehad met de terugbetalingen, waardoor sommige klanten veel te lang hebben moeten wachten op hun geld en enkelen nog steeds wachten. Doordat Zalando de afgelopen jaren sterk is gegroeid, was het in januari van dit jaar voor ons tijd om ons boekhoudkundig systeem mee te laten groeien. Deze overstap is helaas voor enkele klanten niet geheel soepel verlopen. Momenteel werken we er met een speciale task force aan de achterstallige betalingen zo snel mogelijk te voldoen. Dit moet in sommige gevallen echter handmatig gebeuren, waardoor het langer duurt dan jullie van ons gewend zijn. Het spijt ons zeer dat deze problemen zijn ontstaan, wij hopen ze zo snel mogelijk te verhelpen en gaan uiteraard ons best doen dit in de toekomst niet meer te laten gebeuren.Wij hebben zojuist te horen gekregen van onze boekhouding dat uw betaling ter waarde van 124,95 euro op 20 februari succesvol is teruggeboekt naar uw bankrekening. Dit bedrag zal binnen enkele werkdagen weer zichtbaar zijn op uw rekeningafschrift. Met vriendelijke groet,Koen de Vries,
    Zalando Customer Care
  2. Auteur
    E
    Datum
    Mijn geld is eindelijk terug gestort! Bedankt klachtenkompas voor de goede bemiddeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen