Klacht Zalando.nl: Zalando sucks

Klachtnummer
# 318547
Gebruiker
Yerico
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 week geleden 2 schoenen besteld en betaald (€95,95). De levertijd is 2-4 werkdagen. 3 Dagen geleden kreeg ik een verzendbevestiging met track&trace van PostNL. De track en trace gaf aan "morgen bezorgd", en dit schuift iedere dag op. Pakket is nooit gearriveerd bij PostNL. Als afzender stond er "Zalando Retouren", wat ik vreemd vond, maar nu blijkt dus dat Zalando mij gisteren heeft gemaild dat zij het pakket in goede orde hebben ontvangen en dat er geen bedrag meer open staat. In de track&trace lees ik dat het pakket morgen wordt bezorgd. Oftewel: een hoop onduidelijkheid, wel betaald, geen pakket! Dit is de laatste keer dat ik bij Zalando bestel.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Zalando.nl
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Alcantara,

    Helaas is uw bestelling niet zo gelopen als u gehoopt had. Het spijt mij dat dat het geval is.

    Aangezien ik niet weet om welke bestelling het gaat kan ik u helaas ook niet een tegemoetkoming aanbieden of aanvullende informatie geven.

    Het enige wat ik nog doen kan is u nog een prettige dag wensen. Bij deze!

Ook een klacht indienen over Zalando.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen