Klacht Zalon: Kan niet bestellen en slecht geholpen door klantenservice

Klachtnummer
# 416439
Gebruiker
Zasa&zozo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde een box bestellen maar kreeg tijdens het bestellen een foutmelding omdat op rekening betalen niet mogelijk was. Echter was het ook niet mogelijk om dit aan te passen. Hierop heb ik de klantenservice gemaild en kreeg als reactie dat hier niets aan te doen was. Betalen op rekening kan niet en het kan ook niet aangepast worden. Dat betekent dat ik geen box kan bestellen. Ik dacht eerst dat ze mijn vraag niet goed hadden begrepen. Dus ik heb nogmaals uitgelegd wat het probleem was. Maar ik heb tot drie keer toe te horen gekregen dat de betalingsmethode niet aan te passen is, maar dat op rekening betalen ook niet mogelijk is. Zonder verder ook maar enige uitleg of toelichting te geven. Dus kan ik geen bestelling plaatsen.

De oplossing

Een mogelijkheid bieden om alsnog een bestelling te plaatsen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zalon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zalon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen