Klacht Zamodo.nl: Verkeerd product verzonden en verzendkosten van 25 euro zelf betalen.

Klachtnummer
# 481077
Gebruiker
patrickvds
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Jas besteld. Komt totaal niet overeen met de foto's. Het model is totaal anders en er zitten gouden knopen in. Naar mijn mening is er een verkeerd product geleverd. Dit heb ik aangegeven per mail. Nu moet ik het product terug sturen naar China voor 25 euro (kosten product was 40 euro). Deze verzendkosten zijn voor mijzelf. Dit terwijl zij een verkeerd product hebben verzonden.

De oplossing

Alle kosten terug betalen inclusief verzendkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zamodo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zamodo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen