Klacht Zandri: Zandri bv weigert defect product te vergoeden

DexteraManus

Een door mij gekocht kettingslot bleek van begin af aan al een beetje moeilijk los te krijgen. Ik ging ervan uit dat dat niet erg was en dat dit misschien wel betekende dat het kettingslot extra goed beveiligd was, maar ik had de "klacht" een paar dagen na ontvangst van mijn slot wel in een recensie over het bedrijf vermeld. Verder was het geleverd in de verkeerde kleur en met lichte beschadigingen, maar de webwinkel wilde mij niet eerst een vervangend product opsturen voor ik het oude terug kon sturen en aangezien ik een kettingslot nodig had, heb ik het niet terug opgestuurd.

Een paar dagen geleden ging ik uit in een andere stad en heb ik mijn fiets ergens aan vastgemaakt op straat. Die avond is het niet gelukt het slot los te krijgen. De fiets staat er nog steeds, ik moet wachten tot de slijptol die ik heb besteld binnen is, apart een verlengsnoer kopen en ermee reizen naar een andere stad. Zandri weigert het kettingslot terug te betalen, ze zijn er alleen op uit mij nog meer geld aan hun producten te laten besteden en hebben zodoende 15% korting op een nieuw slot aangeboden. Ik heb ze nota bene een link naar de recensie gestuurd waaruit duidelijk op te maken is dat het slot het defect al van begin af aan vertoonde en verteld dat ik had gelezen dat sloten van dit merk vaker tot dit soort problemen hadden geleid bij andere mensen.

Mijn kettingslot aan mij terugbetalen.

Wij vinden dat Zandri hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zandri?