Opgelost door Zanussi: Deurtje lekt water.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 366146
Gebruiker
Linda Beeftink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag, Bij onze Zanussi combimagnetron komt er sinds een aantal maanden steeds condens tussen het glas van de deur en lekt er heel veel water van het deurtje langs de deur van de koelkast eronder. Er liggen kleine plasjes op de grond. Dit gebeurd al bij kleine hoeveelheden opwarmen in de magnetron en heel veel water bij het gebruik van de oven. Steeds het deurtje na gebruik open laten staan helpt niet. Vocht verdwijnt pas na dagen. We hebben een Zanussi type72 NB 03 AG Mod. ZNF44X. We hebben het apparaat ruim 2 jaar. We willen dit heel graag verholpen hebben, moeten nu steeds theedoeken onder het deurtje proppen om de koelkast te ontzien. Graag horen wij een oplossing.

De oplossing

Het defect verhelpen.

2 reacties

  1. Auteur
    Zanussi
    Datum
    Goedemorgen,

    Vervelend te horen dat u problemen heeft met uw combi magnetron.
    In dit geval kunt u het beste contact opnemen met onze servicedienst via 0172-468300.

    Met vriendelijke groet,
    Marjolein
    Zanussi webcare
  2. Auteur
    Linda Beeftink
    Datum
    Klacht is opgelost. Coulance regeling toegepast ivm verstrijken van garantietermijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linda Beeftink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tegen een redelijk bedrag is het glas vervangen in de magnetron deur.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Zanussi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen