Klacht Zanussi: Droogt eigenlijk NIET meer

# 412025
KevinvanDrooge

Wasdroger droogt heel erg slecht, en heb hem net 2 jaar en 4 maanden.

Geheel schoongemaakt haalde niks uit, verschillende standen geprobeerd maar hielp bijna niet. Soms draait de wasdroger een aantal uur voor een broek en wat truien.

Maar dagen geleden een honden mandje helemaal niet groot, en uit de wasmachine goede centifigureerd. Was totaal geen nat mandje, maar na 1.5 uur in de droger was hij nog niet droog.

Graag een oplossing

Of het probleem moet worden opgelost, of een nieuwe machine want de machine moet zeker een jaar of 8 a 10 mee gaan.

Update: 26 December 2019 !!!!!

Zoals ik in de bovenstaande uitleg al aangaf, alles wat er schoon te maken viel heb ik gedaan. Dus ook de filter aan de onderkant, al het stof weg gehaald en schoon gemaakt. Ook de filter. Ook de sensor nagekeken en schoongemaakt maar maakt niks uit. Het werkt gewoon niet. En dat hoort wel zo !! 2.5 jaar is wel erg kort voor een droger die langer hoort mee te gaan. Graag spoedig een oplossing

Of het probleem moet worden opgelost (iemand langs sturen), of een nieuwe machine want de machine moet zeker een jaar of 8 a 10 mee gaan.

KevinvanDrooge
    Update: 31 December 2019.

Helaas heeft zanussi nog niet gereageerd op de klacht. Hoop spoedig antwoordt te hebben.
    Zanussi
    Goedemiddag,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat het droogresultaat niet naar wens is. U geeft aan dat het reinigen van het filter niet heeft geholpen. Heeft u ook de condensor onderin nagekeken (indien het om een warmtepompdroger of condensdroger gaat) en de droogtegraad naar voorkeur ingesteld?. Ook kunt u de trommel reinigen met een licht vochtig doekje om zodoende te sensoren te reinigen.

Ik hoop dat u er met deze tips uitkomt.

Anjuli
    Zanussi Webcare

Ook een klacht indienen over Zanussi?