Opgelost door Zanussi: Lekkage deur oven

sad Opgelost
Roberto

Condens en waterlekkage deur combi magnetron. Zkc44500xa. Dusdanig veel condens dat vloer en kastjes plas water bevatten. Dit is al bij het afbakken van een stokbrood.

Gaarne een oplossing voor dit probleem oven heeft geen garantie meer. Volgens rechtsbijstand moet ik u aanschrijven voor een oplossing ivm deugdelijkheid product.

Zanussi
    Goedemiddag,

Condensvorming tijdens het gebruik van de oven is normaal. Dit hoort na gebruik weg te trekken. Kunt u aangeven of dat het geval is en hoe oud het apparaat precies is?

Anjuli
    AEG Webcare
    Roberto
    Goedemiddag de oven is in 2016 gekocht. De condens blijft aanwezig en zit tussen de buitenste glasplaat. Nu 2 dagen niet gebruikt en nog hetzelfde hoeveelheid condens als op de foto is te zien.
    Zanussi
    Goedemiddag,

Bedankt voor het doorgeven. Ik zorg ervoor dat er telefonisch contact met u wordt opgenomen om een oplossing te bespreken.

Anjuli
    Zanussi Webcare

Roberto
Uiteindelijke oplossing Monteur is langs geweest om onderdeel te vervangen. Vertelde dat dit een fout is vanaf de fabriek. Moest wel 99 euro betalen voor de werkzaamheden?? Was niet vooraf gecommuniceerd dat is jammer. Ik was ook niet zelf de opdrachtgever voor d e reparatie dat was zanussi. Ben benieuwd of u daarin mij nog tegemoet kan komen.