Opgelost door Zanussi: Loze Beloftes

yoerii

Na een aantal keer een reparatie te hebben gehad is de machine na de laatste keer nooit goed geweest hij ruikt raar uiteindelijk bleken de lagers kapot. deze beste monteur moest bellen met CB en ik kreeg een half uur later na vertrek monteur dat ik de machine kon omruilen bij de Retailer (BCC) ik akkoord gegeven en wij zijn naar BCC vertrokken nog niets bekend bij BCC dus email opgevraagd met alle gegevens nogmaals even gevraagd voor welk bedrag wij een nieuw machine uit mochten zoeken met een eigen bijdrage van 175 euro. daar gingen wij akkoord mee zou volgens [naam verwijderd door moderator] gaan om 599 euro nou daar heb je genoeg leuke machines van.

niets bleek minder waar na een aantal telefoontjes van BCC naar het hoofdkantoor en CB van Electrolux. nou heeft onze behandelaar gebeld met CB vanmorgen en begon [naam verwijderd door moderator flink te stotteren nadat [naam verwijderd door moderatorvan BCC aangaf dat dit belooft was en het was nu ineens anders.

ik sta erop dat de gesprekken terug geluisterd worden.

Meer restitutie bij BCC zodat we fatsoenlijk apparaat kunnen kopen. en dat de belofte en gesprekken terug geluisterd worden zodat de onderste steen boven komt. gaat dit niet goed schiks dan via de Advocaat. ik hoop niet dat het zover moet komen.

15-03 om 13:48 vanaf 065*****78
14-03 om 12:24/13:54/13:59/14:34 ook vanaf hetzelfde nummer. ik weet dat gesprekken opgenomen worden dus geen smoesjes aub! Als ik uitga van 175 eigen bijdrage en de 282 euro die er nu is mis ik nog 142 euro restitutie.

Zanussi
    We hebben de klacht in behandeling genomen. U krijgt zo spoedig mogelijk bericht.
    top

yoerii

Ook een klacht indienen over Zanussi?