Klacht Zanussi: Onze Zanussi ZTE 285 hield er ineens mee op..

Jhag

Van het een op het andere moment doet hij niets meer? Het lijkt alsof er geen stroom op staat, maar we hebben meerdere contactpunten geprobeerd en de naastgelegen wasmachine doet het wel gewoon dus daar kan het niet aan liggen.

Ik zou graag willen dat er iemand komt kijken om de droger te repareren. Ik lees dat het een bekend probleem is; mocht hij niet gemaakt kunnen worden dan zou ik hem graag omruilen of geld ter compensatie om een nieuwe droger aan te schaffen.

Zanussi
    Wij hebben zojuist geprobeerd de klant telefonisch te bereiken maar zijn hierin helaas niet geslaagd. De klant is verzocht contact met ons op te nemen.
    Jhag
    Er is mij aangeboden dat er iemand komt kijken en kosteloos een diagnose stelt. De reparatiekosten zijn vervolgens max 125 euro. Gezien het aantal vergelijkbare klachten over dit type apparaat sluit deze oplossing niet helemaal aan bij mijn verwachtingen... Bovendien ben ik benieuwd of ik een garantietermijn op de reparatie heb?
    Zanussi
    U heeft inderdaad 12 maanden garantie op een reparatie.Met vriendelijke groet,Nikki
    Zanussi Webteam
    Jhag
    Ik ga akkoord omdat ik het probleem opgelost wil hebben. Helemaal tevreden met het voorstel ben ik niet; gezien het aantal vergelijkbare klachten had ik een professionelere tegemoetkoming verwacht.

Jhag

Ook een klacht indienen over Zanussi?