Klacht Zanussi: Zanussi droger ZTE 285 na 4 jaar kapot zomaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 113174
Gebruiker
boer75
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Sinds kort heeft de droger de ZTE285 het begeven op eens.
Dit blijkt een zeer veel voorkomend probleem, printplaat staat blijkbaar continu onder stroom en niet de aan en uit knop zoals gebruikelijk is.
Bij navraag geeft men niet thuis, alleen als je betaald.

Gewenste oplossing

Gratis reparatie. Zonder voorafgaande kosten en of voor rijkosten.
Anders de aansdchaf prijs dus het geld terug van de droger omdat we gewoon genept zij met de kwaliteit en levensduur van dit apparaat.
Of een nieuwe droger.
En excuus van zanussi.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Zanussi
    Datum
    Wij hebben de klant geprobeerd te bellen en de voicemail ingesproken met de vraag om terug te bellen naar 0172-468 172.

    Met vriendelijke groet,
    Zanussi Webteam
  2. Auteur
    boer75
    Datum
    Ik ga niet akkoord met het eerdere voorstel, om een monteur langs te sturen, en dat ik opdraai voor de voorr de voorrij kosten en het uurloon.
    Uit eerder reacties van consumenten blijkt wel dat de kosten zeer hoog oplopen.
    Er word niet gesproken over de printplaat die kapot is, er word continu gesuggereerd dat er niet gebekend is wat er aan de drogen mankeerde, dit is allang vastgesteld.
    Stuur maar een nieuwe droger of reageer helemaal niet meer.
    De service is ver beneden peil.
  3. Auteur
    boer75
    Datum
    Zanussi. Jullie laten je wel kennen. Verkopen waardeloze producten die veel te snel kapot gaan.
    De service van Zanussi is 0 alleen als je betaald dan word er iets gemaakt, zelf bij verlengde garantie.
    Of men draait het wel zo dat het defect geen garantie is en je toch moet betalen.
    Als je niet wil betalen of het op garantie gooit dan laat Zanussi niets meer van zich horen.

    Alles is beter dan Zanussi. Neem dit merk dus niet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Zanussi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen