Klacht Zanussi: Zanussi kookplaat problemen

Klachtnummer
# 498066
Gebruiker
Aptap
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij hebben geprobeerd om contact te krijgen met zanussi via electrolux service. Deze mail is 10-11 jl. verstuurd maar nu 15 dagen later nog steeds geen reactie gehad. Wij hebben al zoveel problemen gehad met zanussi apparatuur en nog nooit is het tot een goed resultaat gekomen. Monteur kan nooit een storing vinden, alles werkt prima??
Nu met onze inductie kookplaat dat de pannen staan te dansen op de plaat tijdens het koken. Ook komt er een vreselijk hoog frequent geluid vrij. Volgens de monteur ligt het ineens aan de pannen. Hiervoor meer dan vijftien jaar zonder problemen gekookt op een Siemens plaat met dezelfde pannen, en nu zijn ze ineens niet goed meer?
Dat kunnen wij niet geloven.

Gewenste oplossing

Dat er sowieso een reactie komt en dat er een oplossing komt. Desnoods een pannenset te leen zodat wij met eigen ogen kunnen zien dat het aan de pannen ligt.
Ticketnummer 2958831

2 reacties

  1. Auteur
    Aptap
    Datum
    Tot op heden nog niets gehoord.
    Graag een reactie.
  2. Auteur
    Zanussi
    Datum
    Goedendag, excuses voor de vertraging in onze reactie. Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik heb de situatie bekeken en zie dat onze technicus heeft aangegeven dat de klachten die u heeft met betrekking tot de kookplaat, op dat moment niet waargenomen zijn. Daarbij heeft de technicus uitgelegd dat het tikken en pendelen normaal is. Ik zie dat we ook vorig jaar langs zijn geweest en er een uitleg is geweest over de werking. Indien er geen defect geconstateerd is, blijft het voor ons lastig om hier iets aan te veranderen. Kunt u anders een filmpje opnemen van een moment wanneer de klachten wel zichtbaar zijn? Dan zouden we hier graag naar kijken.

    Met vriendelijke groet,

    Anjuli
    Zanussi Webcare

Ook een klacht indienen over Zanussi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen