Klacht Zanussi: Zanussi ZTE 170 droger doet niks meer

JariRom

Uit het niks doet de droger het niet meer. De droger is ongeveer 4 jaar oud, wordt niet intensief gebruikt (ongeveer 1x per 2 weken) en na elke droogbeurt goed gereinigd. Er is niks mis met de stroomtoevoer. Ik lees veel klachten over dit type. Dat het de printplaat zou kunnen zijn?

Graag de reparatie en kosten hiervan opnemen.

Zanussi
    Goedemiddag,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en afgesproken dat u ons even terugbelt zodat wij na kunnen gaan wat wij voor u kunnen betekenen.

Zou u de exacte aankoopdatum, serienummer en productnummer (PNC) bij de hand kunnen houden? Het serienummer en productnummer zijn terug te vinden op het typeplaatje van het apparaat.

U kunt ons bereiken op 0172 468 172.

Els
    Zanussi Webteam
    JariRom
    Teruggebeld en geen oplossing aangeboden gekregen die naar tevredenheid leidt. Ze bieden aan om tegen 62,50 een monteur langs te laten komen die daarna gaat kijken wat de kosten zijn van de eventuele reparatie. Dat is niet acceptabel naar mijn mening.
    Zanussi
    Goedemiddag,

We hebben telefonisch contact gehad en afgesproken dat er een technicus een diagnose komt stellen. Wij gaan ervan uit dat het probleem voor u opgelost gaat worden.

Hennie
    Zanussi Webteam

Ook een klacht indienen over Zanussi?