Opgelost door Zanussi: Zanussi ZTE 285

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 127685
Gebruiker
Willem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Net als vele andere klanten is onze wasdroger er ook spontaan mee opgehouden. Gezien de hoeveelheid klachten over dit probleem is dit waarschijnlijk veroorzaakt door een defecte printplaat. Onze machine is iets meer als 3jaar oud, de leverancier Scheer & Foppen heeft aangegeven hier niets in te kunnen betekenen.

De oplossing

We willen graag een passende oplossing (hetzij een tegemoetkoming in de reparatiekosten, korting op de aanschaf van een nieuwe droger, waardecheque, etc.) Van een wasdroger mag je verwachten dat deze langer meegaat dan 3 jaar.

3 reacties

  1. Auteur
    Zanussi
    Datum
    Wij hebben contact opgenomen en de klant een aanbod gedaan. De klant gaat hiermee akkoord en er is een afspraak ingepland.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Zanussi Webteam
  2. Auteur
    Willem
    Datum
    Vlotte afhandeling, acceptabel voorstel
  3. Auteur
    Willem
    Datum
    Vlotte afhandeling, acceptabel voorstel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Zanussi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen