Klacht Zanussi: Zanussi ZTE285 wasdroger ineens geen stroom

John

Vandaag nog perfect zonder problemen kunnen gebruiken.
Echter bij een 2e machine deed deze droger het ineens niet meer, we roken niets.
Stroom op stopcontact werkt prima.
Machine is nog geen 4 jaar oud en ineens lijkt het alsof deze is doorgebrand. In ieder geval heeft de machine geen stroom.
Verbazend is andere klachten over exact dezelfde machine, welke ook rond dezelfde periode (4 jaar) er ook ineens zomaar mee ophielden.
Is er een productiefout bekend op printplaten?
Of iets anders omtrent dit type machine?

Ik zou graag horen of er bij dit type een veel voorkomende fout zit.
Er zal vermoedelijk een nieuwe printplaat in moeten, door de berichten van meerdere klanten vrees ik dat er mogelijk een verkeerde serie was.
Klopt dit?

Persoonlijk ben ik niet gebaat met voorrijkosten en een monteur, als men op voorhand al kan vertellen dat deze kosten altijd voor mij zijn.
Ik hoor graag van Zanussi.

John
    Ik heb nader onderzoek gedaan en zag hun telefoonnummer 0172-468172. Er was geen coulanceregeling, geen tegemoetkoming in hun productiefout.

Gewoon standaard voorrijkosten en arbeid, garantie op onderdeel.
    Dit geaccepteerd, omdat je voor die kosten gewoonweg geen nieuwe kan kopen. Wel verbaasd dat Zanussi hier niet beter mee omgaat. Alleen de arbeidskosten of alleen de voorrijkosten had ik al een stuk beter gevonden. Mogelijk wordt ik nog benaderd......... Dat noem ik coulancebeleid..
    Zanussi
    Gezien de leeftijd van het apparaat is de klant aangeboden het apparaat te repareren tegen alleen voorrijkosten en arbeidsloon. Wij zien geen aanleiding om de klant een ander aanbod te doen.

Els
    Zanussi Webteam
    John
    Helaas een starre reactie.
    Gezien de leeftijd, men vind het dus normaal dat een apparaat naar nog geen 4 jaar ermee stopt.
    Verder de honderden meldingen op internet van gedupeerden van exact dezelfde klacht laat het bedrijf nog niet tot inkeer komen en toegeven dat men een slechte productielijn heeft gehad. Ach ja het zij zo. Ik laat hem maken, maar de laatste Zanussi ooit voor mij.

Ook een klacht indienen over Zanussi?