Klacht Zara.com: Zara vertikt het om me artikelen ter retour aan te laten melden (binnen hun retourtermijn)

Tientje

Ik wilde een retour aanmelden, heb goed het retourbeleid bekeken : retour kan uiterlijk 30 dagen na verstuurbericht. Ik wilde op de 30e dag (na het verstuurbericht) online de retouraanvraag doen, maar dat kon niet!
Het was een zondag, dus Zara was niet te bereiken. Wel een foto van mijn laptopscherm gemaakt met de tijd en de datum.
Maandag meteen gebeld met Zara, de meneer zegt dat hij gaat kijken wat hij kan doen.
9 aug weer telef. contact : de retour kan niet geaccepteerd kan worden omdat de uiterste retourdatum de 6e was. Ik uitgelegd dat dat 7 aug moest zijn (verzendmail dateert van 8 juli, plus 30 dagen is 7 aug). De mevr was het met me eens, zou het noteren en er zou weer contact opgenomen worden.
12 aug een mail met de mededeling "Wij hebben uw verzoek betreft het retourneren van uw order naar de desbetreffende afdeling verstuurd en hebben de melding ontvangen dat wij helaas geen uitzondering kunnen maken. U kunt uw order helaas niet meer retourneren, omdat de retourtermijn verstreken is.".
Mail is verstuurd vanaf een "no reply-adres, dus ik weet niet hoe ik "schriftelijk" kan reageren... Zara biedt geen mogelijkheid om een mail te sturen en geeft ook geen postadres of informatie waar je met klachten terecht kunt. Kortom, ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik wil dat Zara hun eigen retourbeleid respecteert en mij de artikelen laat retourneren die ik binnen de retourtermijn wilde aanmelden!

Wij vinden dat Zara.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zara.com?