Klacht Zara.com: Zara weigert kapotte jas te ruilen omdat ik geen bon heb

Klachtnummer
# 565969
Gebruiker
Gebruiker1530456608
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een jas bij de winkel gekocht, na een week ging de jas kapot (naden los).Helaas heb ik de bon niet meer want we waren wel blij met het aankoop. Ze zegen dat zonder bon kunnen ze niks doen. Maar op de website van de consumenten bond staat dat dit niet klopt: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/kassabon-kwijt
Heb een photo van de transactie als attachment. Heb ook photos van de jas, maar ik kan alleen een photo toevoegen hier.

De oplossing

Zara's beleid zegt dat als je geen kassabon hebt dan heb je geen rechten.
Van wat ik heb gelezen in de website, heb ik wel rechten.

https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/kassabon-kwijt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zara.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zara.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen