Klacht Zara: Betreft: bestelling 104696128 afhandeling klacht

M.

Ik heb 2 weken geleden op Zara.com kleding besteld. Toen dit aankwam was er 1 shirt te weinig geleverd. Ik heb dit op de website aangegeven en ben toen gebeld. Ik heb aangegeven wat het gewicht van mijn pakje was, dat het niet opengemaakt was en dat ik 3 shirts in plaats van 4 shirts heb ontvangen. Ik werd verzocht opnieuw terug te bellen. Ik heb dit gedaan en heb weer alle informatie gegeven. Daarna werd mij verteld dat een andere afdeling de kwestie moet onderzoeken. Ik werd even later teruggebeld met de mededeling dat ik nog langer op mijn shirt moest wachten, en weer werd mij gevraagd hoeveel shirts er in het pakket zaten
Voor mijn gevoel werd ik hier beschuldigd van diefstal en dat voor een shirt van tien euro. Ik heb deze kleding online besteld omdat ik ze snel wilde hebben, zonder veel gedoe en nu moet ik nog weken op het shirt wachten en moet ik het me laten aanleunen dat ik beledigd wordt door de klantenservice van Zara.

Een nieuw shirt en excuses voor de manier waarop de klantenservice om is gegaan met mijn klacht.

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Zara?