Klacht Zara: Broek na 1 dag kapot en wordt niet retour genomen.

kim

Had een broek online besteld en na een dag vielen er maar liefst 4 gaten waarvan 1 een scheur van zeker 20 cm. Online niet meer op voorraad dus de klantenservice gebeld en die adviseerde deze te ruilen in de winkel. Dat dus ook gedaan waarvoor ik notabene helemaal naar Tilburg moest vanuit Amsterdam omdat hij alleen daar op voorraad was. Vervolgens netjes omgeruild maar nu na een dag dragen valt ook in deze broek een gat. Hiermee opnieuw naar de winkel gegaan om hem te retourneren aangezien ik geen vertrouwen meer had in deze broek. Goed en wel in de winkel kunnen ze de broek niet terug nemen omdat ik geen kassabon heb... deze zou ik gekregen hebben bij het omruilen maar ik 100% zeker geen bon ontvangen bij het ruilen. Ontzettend onvriendelijk personeel in Utrecht die niks voor je kunnen betekenen. Na alle moeite zit ik alsnog met een kapotte broek thuis en zonder enige service. Ronduit slecht!!!

Graag zou ik zien dat zij de broek terugnemen en het bedrag terugstorten.

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?