Klacht Zara: gebrek aan service en retourmogelijkheid

Klachtnummer
# 296551
Gebruiker
ping.ping2018
Datum
0 reacties

Details

De klacht

jas niet gerepareerd....
Zara: slechte service bewerken
In december heeft mijn dochter een jas bij Zara gekocht.
Na een maand bleek de rits kapot. Terug naar de winkel...de jas zou opgestuurd worden.Na een telefonisch contact dat de jas klaar was bleek dit echter niet het geval; ondat de jas "vies" was weigerde de kleermaker er een nieuwe rits in te zetten.
Onverrichter zake weer naar huis en contact gezocht met de manager klachten in Belgie (bij gebrek aan een personeelsmanager in de winkel zelf).
Deze dame (van bedrijf Inditex) zou erachter aan gaan. Na het weekend nog niets vernomen.
Aangezien mijn dochter het zonder deze jas erg koud heeft heb ik vandaag de jas naar onze eigen kleermaker gebracht. Binnen een half uur gerepareerd
Nooit meer naar Zara dus!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Zara hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Zara?